1. Csatlakozás az Evangélikus Pedagógusok Országos Közösségéhez
  2. Név:
  3. Név előtag:
    Invalid Input
  4. Vezetéknév:(*)
    Kérem adja meg vezetéknevét.
  5. Keresztnév:(*)
    Kérem adja meg keresztnevét
  6. Születési név:
  7. Vezetéknév:
    Kérem adja meg vezetéknevét.
  8. Keresztnév:
    Kérem adja meg keresztnevét
  9. Elérhetőség:
  10. E-mail:(*)
    Hibás email-cím.
  11. Telefon:
  12. Ország:(*)
    Invalid Input
  13. Irányítószám:(*)
    Kérem adja meg irányítószámát.
  14. Település:(*)
    Kérem adja meg a település nevét.
  15. Utca, házszám:(*)
    Kérem adja meg pontos lakcímét.
  16. Személyes adatok:
  17. Nem:(*)

  18. Születési dátum:(*)
    / / Hibás dátum
  19. Gyülekezet:(*)
    Kérem adja meg gyülekezetét.
  20. Pedagógus adatok:
  21. Pedagógus végzettség:





    Invalid Input
  22. Szak(ok):
    Invalid Input
  23. Egyéb, neveléshez-oktatáshoz kapcsolódó végzettség(ek):
    Invalid Input
  24. Van-e (új típusú) szaktanácsadói képesítése?(*)

    Invalid Input
  25. Ha igen, milyen szakterületen?







    Invalid Input
  26. Ha Ön tantárgygondozó, kérem pontosítsa szakterületét!



















    Invalid Input
  27. Idegen nyelvi tantárgygondozó ill. nemzetiségi szakterület esetén kérem adja meg a nyelvet!
    Invalid Input
  28. Szerepel-e a szakértői névjegyzéken?(*)

    Invalid Input
  29. Ha igen, milyen szakterületen?





    Invalid Input
  30. Ezen belül milyen szakirány(ok)on?
    Invalid Input
  31. Munkahely:
  32. Ország:
    Invalid Input
  33. Település:
    Invalid Input
  34. Intézmény neve:
    Invalid Input
  35. Beosztás / munkakör:
    Invalid Input
  36. További információk:
  37. Milyen jellegű tevékenységet végezne szívesen közösségünkben? (Pl.: szervezői, előadói feladat, szaktanácsadás, önkéntesség, stb.)
    Invalid Input
  38. Milyen segítségre számítana a közösség részéről?
    Invalid Input
  39. Milyen rendezvényeken, programokon venne részt szívesen? (Pl.: képzés, tovább-képzés, találkozók, konferenciák, egyéb)
    Invalid Input
  40. Milyen egyéb ötlete, javaslata van a hatékony együttműködés érdekében?
    Invalid Input
  41. Köszönjük válaszait.

    Jelentkezését az OK gombra kattintva küldheti el.

  42. Elküldés:
  43. Csatlakozás az Evangélikus Pedagógusok Országos Közösségéhez
  44. Kedves Kolléga!
    Az intézmény értékelési folyamatához kérjük segítségét. Az intézmény hatékony működésének fontos feltétele, hogy a közösség tagjai jó légkörben, megfelelő feltételek mellett végezzék munkájukat. Ehhez időről-időre meg kell vizsgálni, hogy az itt dolgozók hogyan élik meg a mindennapokat. A szervezet fejlesztése, a jó hangulat fenntartása csak úgy lehetséges, ha tisztában vagyunk vele, hogy hogy milyen kollégáink véleménye a jelenlegi állapotról, ezért kérjük, töltse ki az alábbi kérdőívet!
    A VÁLASZADÁS ÖNKÉNTES
    Mégis arra kérjük, hogy segítse munkánkat azzal, hogy válaszol kérdéseinkre. A kérdőívben közölt adatokat NÉVTELENÜL kezeljük.
    A kérdőív az Ön intézményének klímáját vizsgálja. Ezért a kitöltés során az intézmény légkörére vonatkoztassa az állításokat!
    A kitöltés során szeretnénk kérni, hogy valamennyi állításra próbáljon meg választ adni!
    Ne gondolkozzon túl sokat az egyes állításokon, első benyomásaira hagyatkozzon!
    A válaszok együttesen kerülnek feldolgozásra és az eredményről tájékoztatást kap!
    Köszönjük segítségét!
  45. Település:(*)
    Invalid Input
  46. Intézmény neve:(*)
    Invalid Input
  47. Az alábbiakban 77 állítást talál. Kérjük, jelölje meg, hogy Ön az állítást mennyire tartja igaznak az intézményére, ahol dolgozik!
  48. 1. A tantestület különböző pedagógiai kérdésekben általában egy véleményen van.(*)




    Invalid Input
  49. 2. A tantestületben vannak szembenálló csoportok (klikkek).(*)




    Invalid Input
  50. 3. Az igazgató távolságot tart kollégáival szemben.(*)




    Invalid Input
  51. 4. A fiatalabb és idősebb pedagógusok nem értik meg egymást.(*)





    Invalid Input
  52. 5. Az intézményvezetés fontosnak tartja a pedagógusok szakmai fejlődését.(*)




    Invalid Input
  53. 6. A tantestület jó közösség.(*)





    Invalid Input
  54. 7. Az igazgató nem eléggé ismeri a pedagógusok egymás közötti személyes kapcsolatait.(*)




    Invalid Input
  55. 8. Az igazgató szobájába bárki bármilyen problémával nyugodtan bemehet.(*)




    Invalid Input
  56. 9. Az iskolán kívül a tantestület tagjai között megszűnik minden személyes kapcsolat.(*)




    Invalid Input
  57. 10. Az igazgató munkaértekezleteken és bírálataiban igyekszik tapintatos maradni.(*)





    Invalid Input
  58. 11. A pedagógusok egy része tart az igazgatótól.(*)





    Invalid Input
  59. 12. A pedagógusok nem taníthatnak saját elképzeléseik szerint.(*)





    Invalid Input
  60. 13. Az igazgató érti a szakmáját.(*)





    Invalid Input
  61. 14. Az igazgató kezdeményezésre, új megoldások keresésére bíztatja, bátorítja a pedagógusokat.(*)





    Invalid Input
  62. 15. Több olyan pedagógus is van, aki szívesebben dolgozna más intézményben.(*)





    Invalid Input
  63. 16. A tantestületi vitákon, értekezleteken sok az eredménytelen szócséplés, nehezen alakul ki közös álláspont.(*)





    Invalid Input
  64. 17. Az igazgató elvárja, hogy a tantestület tagjai minden utasítását kérdés nélkül hajtsák végre.(*)





    Invalid Input
  65. 18. A tantestületet túl sok felesleges feladattal terhelik meg.(*)




    Invalid Input
  66. 19. Az igazgató maga is keményen dolgozik.(*)




    Invalid Input
  67. 20. Az iskolavezetés törődik azzal, hogy a tantestület tagjai jól érezzék magukat.(*)




    Invalid Input
  68. 21. A pedagógusok szívesen ellátnak óvodai, iskolai feladatokat munkaidőn túl még akkor is, ha erre külön nem szólítják fel őket.(*)





    Invalid Input
  69. 22. Az igazgató gyakran nem elég tájékozott arról, ami az intézményben történik.(*)




    Invalid Input
  70. 23. Az intézményvezetés nem fordít elég gondot az intézményben felmerülő problémák megoldására.(*)





    Invalid Input
  71. 24. A szakmai munkaközösségek működése csupán formális.(*)




    Invalid Input
  72. 25. Az intézményi felszerelések nem felelnek meg az igényeknek.(*)




    Invalid Input
  73. 26. Az igazgató rögtön észreveszi, ha valahol nehézségek, problémák vannak.(*)




    Invalid Input
  74. 27. Az igazgató elvárja a tantestülettől, hogy minden lényeges dologról tájékoztassák, ami az intézményben történik.(*)





    Invalid Input
  75. 28. Az intézményvezetés néha inkább akadályozza, mint segíti a pedagógusok munkáját.(*)





    Invalid Input
  76. 29. Az igazgató megköveteli, hogy mindenki a képességei legjavát nyújtsa.(*)





    Invalid Input
  77. 30. Az intézményen és a tantestületen sokat formál az igazgató személyes hatása.(*)





    Invalid Input
  78. 31. A pedagógusok többsége lelkesedéssel végzi a munkáját.(*)





    Invalid Input
  79. 32. Az igazgató világosan és egyértelműen határozza meg a tantestület feladatait.(*)





    Invalid Input
  80. 33. A munkaközösségek vezetői valóban szakmájuk legjobbjai és a teammunka szervezői.(*)





    Invalid Input
  81. 34. Az igazgató a legtöbb kérdésben a saját álláspontját tartja egyedül érvényesnek.(*)




    Invalid Input
  82. 35. Az igazgató igyekszik elsimítani a tantestületen belül jelentkező kisebb-nagyobb nézeteltéréseket.(*)




    Invalid Input
  83. 36. Az intézményvezetés elismeri azokat a pedagógusokat, akik komoly munkát végeznek.(*)




    Invalid Input
  84. 37. Előfordul, hogy a tantestület tagjai otthonukba is meghívják egymást.(*)





    Invalid Input
  85. 38. A tantestület részt szokott venni intézményen kívüli közös programokon.(*)




    Invalid Input
  86. 39. Az igazgató jó szervező.(*)





    Invalid Input
  87. 40. A közös feladatok megoldásánál a tantestület jól együttműködik, igazi csapatmunkát végez.(*)




    Invalid Input
  88. 41. Az igazgató segítséget nyújt a tantestület tagjainak a felmerülő pedagógiai problémákkal kapcsolatban.(*)




    Invalid Input
  89. 42. Feladatok elosztásakor az igazgató figyelembe veszi az egyes pedagógusok teherbírását.(*)




    Invalid Input
  90. 43. A tantestület tagjai a nevelés területén megvalósíthatják egyéni elképzeléseiket.(*)





    Invalid Input
  91. 44. Az igazgató néha végrehajthatatlan dolgokat követel.(*)





    Invalid Input
  92. 45. Oktatási vagy nevelési problémák esetén a tantestület tagjai kikérik egymás véleményét.(*)





    Invalid Input
  93. 46. Az igazgató előre bejelenti, ha órát, foglalkozást látogat.(*)





    Invalid Input
  94. 47. Ha valaki bajban van, számíthat kollégái segítségére.(*)





    Invalid Input
  95. 48. A tantestület tagjai megbeszélik egymással magánéletük problémáit.(*)





    Invalid Input
  96. 49. Az intézményi munkaközösségek igazi szakmai teamként működnek.(*)





    Invalid Input
  97. 50. Az igazgató minden döntése előtt véleményt kér az intézményvezetéstől, a leglényegesebb kérdésekben a tantestülettől.(*)





    Invalid Input
  98. 51. Az igazgató döntései során ténylegesen figyelembe veszi a tantestület javaslatait.(*)




    Invalid Input
  99. 52. Az igazgató több megoldási lehetőséget is figyelembe vesz döntései előtt.(*)




    Invalid Input
  100. 53. Az igazgató szoktat éreztetni a tantestület tagjaival, hogy hatalom van a kezében.(*)




    Invalid Input
  101. 54. A tantestület tagjai között vannak személyes ellentétek.(*)





    Invalid Input
  102. 55. Az igazgató a különböző feladatok elvégzésére könnyen talál önkéntes vállalkozót a tantestületben.(*)




    Invalid Input
  103. 56. Ha a tantestület együtt van, többnyire jó hangulat uralkodik.(*)





    Invalid Input
  104. 57. Az intézmény belső értékelési rendszere jól működik.(*)




    Invalid Input
  105. 58. A tantestület gyakran leinti azokat a tagjait, akik valamilyen problémára újszerű megoldást javasolnak.(*)




    Invalid Input
  106. 59. Sok nálunk eredményesebb intézménnyel, jobb tantestületi teammel találkoztam már.(*)




    Invalid Input
  107. 60. A pénzjutalmak elosztása igazságosan történik.(*)





    Invalid Input
  108. 61. A tantestületben vannak kiközösített kollégák.(*)





    Invalid Input
  109. 62. Sok kolléga túl kevés energiát fektet a munkájába.(*)





    Invalid Input
  110. 63. A szaktanárok keveset beszélgetnek az osztályfőnökkel.(*)





    Invalid Input
  111. 64. Az intézményben torzulnak az információk.(*)





    Invalid Input
  112. 65. A tantárgyfelosztásnál figyelembe veszik a pedagógusok kéréseit.(*)





    Invalid Input
  113. 66. Az intézményben mindenről informálódhatnak a pedagógusok.(*)





    Invalid Input
  114. 67. Az intézményi klímát javítani kellene.(*)




    Invalid Input
  115. 68. Hiányzik a bizalom a kollégák között.(*)




    Invalid Input
  116. 69. Az igazgató visszatart fontos információkat.(*)




    Invalid Input
  117. 70. A tantestületben egyesek privilégiumot élveznek.(*)





    Invalid Input
  118. 71. Néhány kolléga árt az intézmény hírnevének.(*)




    Invalid Input
  119. 72. Lehetséges az intézményi klíma javítása.(*)





    Invalid Input
  120. 73. Nem mindig találják meg a kollégák a megfelelő hangnemet a beszélgetéseikkor.(*)




    Invalid Input
  121. 74. Az intézményben jól szervezett az információátadás.(*)




    Invalid Input
  122. 75. Az igazgató túl sokszor avatkozik bele a dolgokba.(*)




    Invalid Input
  123. 76. A tantestületben vannak olyan kollégák, akik nem tudnak, és nem is akarnak együtt dolgozni.(*)





    Invalid Input
  124. 77. Az igazgató kiáll az intézményért, kollégáiért.(*)





    Invalid Input
  125. Kérjük, jelölje meg a megfelelő választ!
  126. Hogyan érzi magát ebben az intézményben?(*)




    Invalid Input
  127. Kérjük, értékelje az intézmény tantestületét, vezetését, az igazgató tevékenységét és a saját munkáját!
    nagyon rossz (1) ... (9) nagyon jó
  128. Tantestület(*)
    Invalid Input
  129. Én, mint pedagógus(*)
    Invalid Input
  130. Intézményvezetés(*)
    Invalid Input
  131. Igazgató(*)
    Invalid Input
  132. Köszönjük válaszait.

    Jelentkezését az OK gombra kattintva küldheti el.

  133. Elküldés:
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com