-
Csatlakozás az Evangélikus Pedagógusok Országos Közösségéhez
-
Név:
-
Név előtag:
Invalid Input
-
Vezetéknév:(*)
Kérem adja meg vezetéknevét.
-
Keresztnév:(*)
Kérem adja meg keresztnevét
-
Születési név:
-
Vezetéknév:
Kérem adja meg vezetéknevét.
-
Keresztnév:
Kérem adja meg keresztnevét
-
Elérhetőség:
-
E-mail:(*)
Hibás email-cím.
-
Telefon:
-
Ország:(*)
Invalid Input
-
Irányítószám:(*)
Kérem adja meg irányítószámát.
-
Település:(*)
Kérem adja meg a település nevét.
-
Utca, házszám:(*)
Kérem adja meg pontos lakcímét.
-
Személyes adatok:
-
Nem:(*)
-
Születési dátum:(*)
/ / Hibás dátum
-
Gyülekezet:(*)
Kérem adja meg gyülekezetét.
-
Pedagógus adatok:
-
Pedagógus végzettség:
Invalid Input
-
Szak(ok):
Invalid Input
-
Egyéb, neveléshez-oktatáshoz kapcsolódó végzettség(ek):
Invalid Input
-
Van-e (új típusú) szaktanácsadói képesítése?(*)
Invalid Input
-
Ha igen, milyen szakterületen?
Invalid Input
-
Ha Ön tantárgygondozó, kérem pontosítsa szakterületét!
Invalid Input
-
Idegen nyelvi tantárgygondozó ill. nemzetiségi szakterület esetén kérem adja meg a nyelvet!
Invalid Input
-
Szerepel-e a szakértői névjegyzéken?(*)
Invalid Input
-
Ha igen, milyen szakterületen?
Invalid Input
-
Ezen belül milyen szakirány(ok)on?
Invalid Input
-
Munkahely:
-
Ország:
Invalid Input
-
Település:
Invalid Input
-
Intézmény neve:
Invalid Input
-
Beosztás / munkakör:
Invalid Input
-
További információk:
-
Milyen jellegű tevékenységet végezne szívesen közösségünkben? (Pl.: szervezői, előadói feladat, szaktanácsadás, önkéntesség, stb.)
Invalid Input
-
Milyen segítségre számítana a közösség részéről?
Invalid Input
-
Milyen rendezvényeken, programokon venne részt szívesen? (Pl.: képzés, tovább-képzés, találkozók, konferenciák, egyéb)
Invalid Input
-
Milyen egyéb ötlete, javaslata van a hatékony együttműködés érdekében?
Invalid Input
-
Köszönjük válaszait.
Jelentkezését az OK gombra kattintva küldheti el.
-
Elküldés:
-
Csatlakozás az Evangélikus Pedagógusok Országos Közösségéhez
-
Kedves Kolléga!
Az intézmény értékelési folyamatához kérjük segítségét. Az intézmény hatékony működésének fontos feltétele, hogy a közösség tagjai jó légkörben, megfelelő feltételek mellett végezzék munkájukat. Ehhez időről-időre meg kell vizsgálni, hogy az itt dolgozók hogyan élik meg a mindennapokat. A szervezet fejlesztése, a jó hangulat fenntartása csak úgy lehetséges, ha tisztában vagyunk vele, hogy hogy milyen kollégáink véleménye a jelenlegi állapotról, ezért kérjük, töltse ki az alábbi kérdőívet!
A VÁLASZADÁS ÖNKÉNTES
Mégis arra kérjük, hogy segítse munkánkat azzal, hogy válaszol kérdéseinkre.
A kérdőívben közölt adatokat NÉVTELENÜL kezeljük.
A kérdőív az Ön intézményének klímáját vizsgálja. Ezért a kitöltés során az intézmény légkörére vonatkoztassa az állításokat!
A kitöltés során szeretnénk kérni, hogy valamennyi állításra próbáljon meg választ adni!
Ne gondolkozzon túl sokat az egyes állításokon, első benyomásaira hagyatkozzon!
A válaszok együttesen kerülnek feldolgozásra és az eredményről tájékoztatást kap!
Köszönjük segítségét!
-
Település:(*)
Invalid Input
-
Intézmény neve:(*)
Invalid Input
-
Az alábbiakban 77 állítást talál.
Kérjük, jelölje meg, hogy Ön az állítást mennyire tartja igaznak az intézményére, ahol dolgozik!
-
1. A tantestület különböző pedagógiai kérdésekben általában egy véleményen van.(*)
Invalid Input
-
2. A tantestületben vannak szembenálló csoportok (klikkek).(*)
Invalid Input
-
3. Az igazgató távolságot tart kollégáival szemben.(*)
Invalid Input
-
4. A fiatalabb és idősebb pedagógusok nem értik meg egymást.(*)
Invalid Input
-
5. Az intézményvezetés fontosnak tartja a pedagógusok szakmai fejlődését.(*)
Invalid Input
-
6. A tantestület jó közösség.(*)
Invalid Input
-
7. Az igazgató nem eléggé ismeri a pedagógusok egymás közötti személyes kapcsolatait.(*)
Invalid Input
-
8. Az igazgató szobájába bárki bármilyen problémával nyugodtan bemehet.(*)
Invalid Input
-
9. Az iskolán kívül a tantestület tagjai között megszűnik minden személyes kapcsolat.(*)
Invalid Input
-
10. Az igazgató munkaértekezleteken és bírálataiban igyekszik tapintatos maradni.(*)
Invalid Input
-
11. A pedagógusok egy része tart az igazgatótól.(*)
Invalid Input
-
12. A pedagógusok nem taníthatnak saját elképzeléseik szerint.(*)
Invalid Input
-
13. Az igazgató érti a szakmáját.(*)
Invalid Input
-
14. Az igazgató kezdeményezésre, új megoldások keresésére bíztatja, bátorítja a pedagógusokat.(*)
Invalid Input
-
15. Több olyan pedagógus is van, aki szívesebben dolgozna más intézményben.(*)
Invalid Input
-
16. A tantestületi vitákon, értekezleteken sok az eredménytelen szócséplés, nehezen alakul ki közös álláspont.(*)
Invalid Input
-
17. Az igazgató elvárja, hogy a tantestület tagjai minden utasítását kérdés nélkül hajtsák végre.(*)
Invalid Input
-
18. A tantestületet túl sok felesleges feladattal terhelik meg.(*)
Invalid Input
-
19. Az igazgató maga is keményen dolgozik.(*)
Invalid Input
-
20. Az iskolavezetés törődik azzal, hogy a tantestület tagjai jól érezzék magukat.(*)
Invalid Input
-
21. A pedagógusok szívesen ellátnak óvodai, iskolai feladatokat munkaidőn túl még akkor is, ha erre külön nem szólítják fel őket.(*)
Invalid Input
-
22. Az igazgató gyakran nem elég tájékozott arról, ami az intézményben történik.(*)
Invalid Input
-
23. Az intézményvezetés nem fordít elég gondot az intézményben felmerülő problémák megoldására.(*)
Invalid Input
-
24. A szakmai munkaközösségek működése csupán formális.(*)
Invalid Input
-
25. Az intézményi felszerelések nem felelnek meg az igényeknek.(*)
Invalid Input
-
26. Az igazgató rögtön észreveszi, ha valahol nehézségek, problémák vannak.(*)
Invalid Input
-
27. Az igazgató elvárja a tantestülettől, hogy minden lényeges dologról tájékoztassák, ami az intézményben történik.(*)
Invalid Input
-
28. Az intézményvezetés néha inkább akadályozza, mint segíti a pedagógusok munkáját.(*)
Invalid Input
-
29. Az igazgató megköveteli, hogy mindenki a képességei legjavát nyújtsa.(*)
Invalid Input
-
30. Az intézményen és a tantestületen sokat formál az igazgató személyes hatása.(*)
Invalid Input
-
31. A pedagógusok többsége lelkesedéssel végzi a munkáját.(*)
Invalid Input
-
32. Az igazgató világosan és egyértelműen határozza meg a tantestület feladatait.(*)
Invalid Input
-
33. A munkaközösségek vezetői valóban szakmájuk legjobbjai és a teammunka szervezői.(*)
Invalid Input
-
34. Az igazgató a legtöbb kérdésben a saját álláspontját tartja egyedül érvényesnek.(*)
Invalid Input
-
35. Az igazgató igyekszik elsimítani a tantestületen belül jelentkező kisebb-nagyobb nézeteltéréseket.(*)
Invalid Input
-
36. Az intézményvezetés elismeri azokat a pedagógusokat, akik komoly munkát végeznek.(*)
Invalid Input
-
37. Előfordul, hogy a tantestület tagjai otthonukba is meghívják egymást.(*)
Invalid Input
-
38. A tantestület részt szokott venni intézményen kívüli közös programokon.(*)
Invalid Input
-
39. Az igazgató jó szervező.(*)
Invalid Input
-
40. A közös feladatok megoldásánál a tantestület jól együttműködik, igazi csapatmunkát végez.(*)
Invalid Input
-
41. Az igazgató segítséget nyújt a tantestület tagjainak a felmerülő pedagógiai problémákkal kapcsolatban.(*)
Invalid Input
-
42. Feladatok elosztásakor az igazgató figyelembe veszi az egyes pedagógusok teherbírását.(*)
Invalid Input
-
43. A tantestület tagjai a nevelés területén megvalósíthatják egyéni elképzeléseiket.(*)
Invalid Input
-
44. Az igazgató néha végrehajthatatlan dolgokat követel.(*)
Invalid Input
-
45. Oktatási vagy nevelési problémák esetén a tantestület tagjai kikérik egymás véleményét.(*)
Invalid Input
-
46. Az igazgató előre bejelenti, ha órát, foglalkozást látogat.(*)
Invalid Input
-
47. Ha valaki bajban van, számíthat kollégái segítségére.(*)
Invalid Input
-
48. A tantestület tagjai megbeszélik egymással magánéletük problémáit.(*)
Invalid Input
-
49. Az intézményi munkaközösségek igazi szakmai teamként működnek.(*)
Invalid Input
-
50. Az igazgató minden döntése előtt véleményt kér az intézményvezetéstől, a leglényegesebb kérdésekben a tantestülettől.(*)
Invalid Input
-
51. Az igazgató döntései során ténylegesen figyelembe veszi a tantestület javaslatait.(*)
Invalid Input
-
52. Az igazgató több megoldási lehetőséget is figyelembe vesz döntései előtt.(*)
Invalid Input
-
53. Az igazgató szoktat éreztetni a tantestület tagjaival, hogy hatalom van a kezében.(*)
Invalid Input
-
54. A tantestület tagjai között vannak személyes ellentétek.(*)
Invalid Input
-
55. Az igazgató a különböző feladatok elvégzésére könnyen talál önkéntes vállalkozót a tantestületben.(*)
Invalid Input
-
56. Ha a tantestület együtt van, többnyire jó hangulat uralkodik.(*)
Invalid Input
-
57. Az intézmény belső értékelési rendszere jól működik.(*)
Invalid Input
-
58. A tantestület gyakran leinti azokat a tagjait, akik valamilyen problémára újszerű megoldást javasolnak.(*)
Invalid Input
-
59. Sok nálunk eredményesebb intézménnyel, jobb tantestületi teammel találkoztam már.(*)
Invalid Input
-
60. A pénzjutalmak elosztása igazságosan történik.(*)
Invalid Input
-
61. A tantestületben vannak kiközösített kollégák.(*)
Invalid Input
-
62. Sok kolléga túl kevés energiát fektet a munkájába.(*)
Invalid Input
-
63. A szaktanárok keveset beszélgetnek az osztályfőnökkel.(*)
Invalid Input
-
64. Az intézményben torzulnak az információk.(*)
Invalid Input
-
65. A tantárgyfelosztásnál figyelembe veszik a pedagógusok kéréseit.(*)
Invalid Input
-
66. Az intézményben mindenről informálódhatnak a pedagógusok.(*)
Invalid Input
-
67. Az intézményi klímát javítani kellene.(*)
Invalid Input
-
68. Hiányzik a bizalom a kollégák között.(*)
Invalid Input
-
69. Az igazgató visszatart fontos információkat.(*)
Invalid Input
-
70. A tantestületben egyesek privilégiumot élveznek.(*)
Invalid Input
-
71. Néhány kolléga árt az intézmény hírnevének.(*)
Invalid Input
-
72. Lehetséges az intézményi klíma javítása.(*)
Invalid Input
-
73. Nem mindig találják meg a kollégák a megfelelő hangnemet a beszélgetéseikkor.(*)
Invalid Input
-
74. Az intézményben jól szervezett az információátadás.(*)
Invalid Input
-
75. Az igazgató túl sokszor avatkozik bele a dolgokba.(*)
Invalid Input
-
76. A tantestületben vannak olyan kollégák, akik nem tudnak, és nem is akarnak együtt dolgozni.(*)
Invalid Input
-
77. Az igazgató kiáll az intézményért, kollégáiért.(*)
Invalid Input
-
Kérjük, jelölje meg a megfelelő választ!
-
Hogyan érzi magát ebben az intézményben?(*)
Invalid Input
-
Kérjük, értékelje az intézmény tantestületét, vezetését, az igazgató tevékenységét és a saját munkáját!
nagyon rossz (1) ... (9) nagyon jó
-
Tantestület(*)
Invalid Input
-
Én, mint pedagógus(*)
Invalid Input
-
Intézményvezetés(*)
Invalid Input
-
Igazgató(*)
Invalid Input
-
Köszönjük válaszait.
Jelentkezését az OK gombra kattintva küldheti el.
-
Elküldés: