Projektünkben nagy eredménynek tartjuk, hogy nemcsak megvalósítottuk a képzéseket, hanem a pedagógusokat támogatásban, mentorálásban is részesítettük azért, hogy minél eredményesebben alkalmazhassák a képzéseken elsajátított tudást, módszereket.
Célunk, hogy minél többen használhassák a projektben elsajátított és kipróbált módszereket, melyek segítségünkre lehetnek abban, hogy megtaláljuk az utat a családokhoz, hogy kialakuljon az együttműködés, a kölcsönös elfogadás, hogy mindenki : gyermek, szülő, pedagógus is jól érezze magát az iskolában.
Az alábbi esetbemutatásokkal is bátorítani szeretnénk a pedagógusokat az új utak és módok alkalmazására.
- Bordács Margit – Lázár Péter: A jó példa (is) ragadós, avagy egy pedagógus-továbbképzés mentorálás során szerzett utóhatásai (Nemesradnót / Radnovce, Szlovákia)
- András Katalin: Formálni egy emberi lelket és megtölteni igazsággal (Dr. Lukács Mihály Általános Iskola Kászonaltíz, Románia)
- Fikó Enikő beszámolója (Xantusz János Általános Iskola, Csíksomlyói Alegység, Románia)
- Hubay Adél: Gondolatok egy tanév Kedvesház-tapasztalatairól (Kazinczy Ferenc Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskola – Tornalja / Tornaľa, Szlovákia)
- Bordács Margit- Lázár Péter: Fényhozó - Remény (Budapest)